maandag 15 april 2013

Dutch Magnolia Lovers #55

Onze DT lid Janet, heeft voor jullie de opdracht van #55 bedacht;

Foto inspiratie
Photo inspiration

Maak een kaart of een andere creatie in bruintinten
Create a card or some other creation in these shades of brown.

Voor de random winnaar is er weer een hele leuke prijs,
die dit keer beschikbaar gesteld, foto volgt z.s.m.

Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.

Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;










We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.
waaronder andere te lezen is dat je deze challenge mag combineren met
4 andere challenges, anders wordt je deelname gediskwalificeerd)


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge!!! Ik heb mijn kaartje geplaatst, volgens Janet kon die zo meedoen al vind ik er zelf ook wel veel roze in zitten... maar omdat Janet zei dat het mocht heb ik hem er bij gezet, als het niet goed is halen jullie hem maar weer weg hihihi

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge. Ben een beetje laat. Maar beter dan niet.
    Heb net mijn bruine Moederdagskaartje geplaatst!

    Groetjes,

    Saskia

    PS. Er komt nog een waarde check in voor Belgische Bonbons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de valreep nog een kaartje gemaakt in bruintinten, wel een challenge hoor!
    Vond het lastig, maar goed het is gelukt!

    Groetjes

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen